Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



mandag 23. august 2010

Litt litteratur.

Jeg driver og leser flere bøker parallelt for tiden. Egentlig leste jeg Andre' Bjerke (krim ), men så kom jeg over den siste til Tom Egeland på biblioteket og begynte på den. Samtidig begynte jeg på boken om kornsirkler, så for tiden har jeg et luksusproblem; flere gode bøker på en gang..

I den forbindelse kan det være hyggelig med et lite forfatterintervju.
Det geniale intervjuet hvor Atle Antonsen prøver å intervjue Lars Saabye Christensen med spinnglatte sko. En parodi på intervjuer som liksom skal foregå i intervjuobjektets eget naturlige miljø...

Jeg hørte faktisk en gang at Lars Saabye Christensen var svært fornøyd med dette intervjuet, ikke ofte han ble stilt såpass bra spørsmål hevdet han.


1 kommentar: