Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



tirsdag 21. desember 2010

Livet er herlig!

I dag snur solen, O' lykke! Julen er like rundt hjørnet, jeg HAR faktisk kontroll, nesten, og det jeg ikke har kontroll på er det andre som er skyld i. Som Posten, som skulle bidra med sin kompetanse og levere en pakke til meg i dag, med mye som skal under treet, men det å vise dem lappen de selv hadde puttet i min postkasse var ikke nok, for pakken var ikke der. Vel, vel de leter vel nå, så kanskje den dukker opp i morgen..

Men ikke en gang denslags legger en demper på stemningen. En time i badekaret med en bok og en kopp te, i morgen er det julelunsj på jobben, så er det lille julaften med pynting av tre og hjem og selvsagt julen, med god mat og god stemning og mange hyggelige besøk og fornøyde mennesker.

Og etter det kan vi sakte men sikkert glede oss over stadig lysere dager, vi er på rett vei nå, det går mot vår og sommer, vi har hatt så mye vinter, at det kan vel ikke være så mye mer igjen...?

Og jammen får vi hvit jul i år igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar