Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



onsdag 12. mai 2010

Kom mai du skjønne milde, kom vår nå, vær så snille..

Det er vår, selv om man tidvis kan lure.
Løkplantene kikker forskremt opp og lurer på om det er trygt, noen av rhododendronene våger seg på blomstring, og siden jeg plantet sommerblomster i pottene utenfor døren forrige søndag har det vært frost hver natt..

Akk ja.

Jeg fant noen bilder av plantene mine fra tidligere år, så mens vi venter på at vinteren skal innse at nå er faktisk slaget tapt, kan vi jo se på disse mens vi venter på varmen.

Her er bilder av liljene mine også, før liljebillene tok affære og satte en stopper for dem.. (ser du knallrøde biller på plantene dine så knus de! De eter opp både liljene og løken under)

Tulipaner:







Liljer:










Iris:





Rhododendron:








Litt av hvert:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar