Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



onsdag 8. juni 2011

Sinte fugler

Gjøk og sisik, trost og stær.. hvem vet, var de sinte tro? Sangen sa liksom ikke noe om det.

Jeg har involvert meg i sinte fugler. Jeg lastet ned "angry birds" på mobilen, og den som ble hektet på sinte fugler det var meg.



Konseptet er enkelt men genialt, man drar i en slags sprettert, og vips fyker den røde, blå, gule, hvite eller svarte fuglen av gårde og målet er å treffe noen grønne griser, eventuelt et byggverk rundt grisene, for de grønne grisene må utslettes før man kommer seg videre til neste nivå. Ja man saktens spørre: "Hvor er dyrebeskyttelsen..?"



Hvordan kan det ha seg at man kan bli hektet på slikt?
Aner ikke, men det funker.
Nå har jeg skutt fugler, bommet, truffet og bommet i noen uker, og det rare er at man blir jo ikke lei heller.
Stadig nye utfordringer...

Et par ganger har det låst seg helt, jeg kommer ikke videre, men da har jeg heldigvis en datter med ekstremt talent for fugleskyting, overlater jeg mobilen til henne en liten stund er saken løst, og jeg.. kremt, er på neste nivå.

Sånn går no dagene.

Hm.. den grønne der har jeg aldri sett før...

3 kommentarer:

  1. hehe! God å se at du bruker tida di fornuftig! Thor har kjøpt spelet til PS3'en sin, og det er tydlig at det engasjerer :)

    SvarSlett
  2. Jeg har vært samarbeidspartner av de sinte fuglene lenge, så jeg kjenner han grønne også. Velkommen til gjengen som alltid har noe å ta seg til!

    SvarSlett
  3. Man er ikke alene nei, det var da enda godt... :-)

    Godt vi ikke har PS3..tror jeg..

    Han grønne dukker opp en dag altså? Jeg skal være forberedt, håper han kan knuse stein, bytter gjerne 5 røde i en som kan knuse stein..

    SvarSlett