Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



lørdag 7. mai 2011

Litt rolig...

Veldig stille her for tiden... ja jeg vet.

Vi er for tiden i heftig konfirmasjonsmodus, så her går det i taler, sanger, kakebaking, mislykket kakebaking, stryking! (puh! hvor jeg HATER stryking) av bunadsskjorter, duker og kapper, pynting, lys, servietter og alt som hører til. Skal i konfirmasjon i dag og skal ha selv i morgen, så blogging kommer dessverre litt i annen rekke.
Og siden vi har invitert såpass med gjester til restefest på mandag begynner jeg å bekymre meg litt for om vi har nok mat...

Kommer stekere tilbake, en eller annen gang i neste uke, når jeg er kommet til hektene igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar