Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



lørdag 16. april 2011

Påskeferie

Vi reiser til Oslo i påsken, det blir togtur og byferie.

Jeg registrerer at det er flere som har samme planer, på nyhetene i dag fikk vi se noe som mest minnet om karneval, vi ble presentert for både spøkelseskladden, i flertall, og kaptein Sabeltann med sin kamerater, men det viste seg visst å være en konferanse om fredens religion, de trenger visst å drive litt reklame for geskjeften, de ser ut til å føle seg stilt i dårlig lys, helt ufortjent selvsagt.

Registrerer også at seansen foregår ikke langt fra hotellet vi skal bo på, så er vi riktig heldige får vi  kanskje med oss dette, det er vel dette som kalles berikelse? Få høre litt om hvorfor man må henrette de homofile og denslags, jeg tror de trenger gode argumenter for å overbevise meg om at de har rett i det, men hvem vet, så mange klarsynte og opplyste mennesker kan vel ikke ta feil?

Ellers ser jeg at det er voldtektsalarm igjen, jammen skal det bli kjekt å komme til storbyen og oppleve litt spenning, som vi langt i fra er vant til.

Får håpe at Frognerparken på dagtid, Holmenkollen og Operaen er rimelig safe, i så fall dukker jeg nok opp igjen her seinere i påsken, kanskje med en liten rapport, om ikke kan dere vel tenke dere til hva som har hendt.

God påske, litt spenning i hverdagen får man vel unne seg, og jeg registrerer at sjansen for å treffe på Maria Amelie nå er rimelig stor, hun er i følge de store overskriftene også tilbake i landet.
Blir det like store overskrifter over min reisevirksomhet tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar