Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



lørdag 26. oktober 2013

Litt mimring en regnværsdag..

I disse dager kan man atter lett hoderystende skue over til vårt fortapte naboland i Øst, Sverige ja, og le litt trist og oppgitt over hvordan de viser sin dumhet for hele verden. Det siste var at flere "prominente", ha ha! personer boikottet utdelelsen av æresdoktor-tittelen til Olav Thon.
Akk ja. Det er ingen grunn til å ta dem på alvor.

I den forbindelse kom jeg til å tenke på intervjuet med Margaret Thatcher, hvor en svensk journalist ved navn Stina, prøver å sette MT på plass. Det klarer hun selvsagt ikke, tvert imot settes hun selv ettertrykkelig på plass. Det er i grunn bare å nyte. Synd det ikke finnes flere politikere av denne kaliberen.



Kan jo ta med hoppe-nekt-seansen i samme slengen. Journalisten presterer også her å fremstå som relativt lite oppegående:




3 kommentarer:

  1. At ikke svenske journalister klarer å se idiotien i det de gjør?
    Som her
    http://www.youtube.com/watch?v=YW8q99r6ruk
    Odd-Egil

    SvarSlett
  2. Hehe.. ja. Tok faktisk ganske lang tid før jeg skjønte at det var en spøk, og ennå er jeg ikke helt sikker...

    SvarSlett
  3. Margaret Thatcher ingen over, ingen ved sida.

    -m-

    SvarSlett