Litt av hvert

Dette blir litt av hvert. Bildene mine, meningene mine, ting som interesserer meg, provoserer meg eller engasjerer meg.



mandag 24. desember 2012

God jul!

Jeg vil ønske alle mine faste lesere, og de som dumper innom i ny og en, en riktig god jul!






Vi får håpe på mange lyspunkter til neste år, skal prøve å fokusere litt mer på det som er bra fremover, det kan vel bli nok dårlige nyheter. Dagen i dag skal i alle fall nytes, med god mat, familie, god stemning og takknemlighet for at vi bor i et land med fred og demokrati!

GOD JUL!!

2 kommentarer:

  1. Fortsatt god jul!

    Merker etter en juletur i snøen at man fortsatt med den største selvfølge sier "God jul!" til ukjente man møter på landeveien. En hyggelig skikk vi skal fortsette med, og til og med forsterke!

    SvarSlett
  2. Takker for det. Ja det å hilse på ukjente er vanlig når man går tur, spesielt til fjells, ingen grunn til å slutte med det nei.:-)

    SvarSlett